מגיני אצבעות לדלת – חובה בכל בית

מגיני אצבעות לדלת – חובה בכל בית

כמה פעמים קרה לכם שהילד הכניס את האצבעות למקום שהוא לא היה אמור להכניס. ברוב המקרים כאשר אתם נמצאים לידו אתם יכולים למנוע את התאונות אך אתם יודעים איך זה עם ילדים; עם ידיהן הקטנות ועיניהן המלאות בסקרנות הם חוקרים כל דבר אשר נקרה בדרכם; כל דבר שאפשר להכניס לפה, לגעת ולדחוף לתוכו את האצבע הוא אטרקציה עבורם. אבל יש מקומות שבהם ממש אסור לדחוף אצבעות כי זה עלול להיגמר בבכי. אחד המקומות הבעייתיים אשר גרמו להרבה תאונות ביתיות הוא המרווח שבין הדלת לבין המשקוף. כאשר אתם פותחים את הדלת נוצר מרווח קטן במקום מושבים של הצירים, בין הדלת לבין המשקוף. אם הילדים לשם את האצבע בדיוק כאשר הדלת נטרקת זה עלול להיות מסוכן. מסיבה זו, על מנת להגן על אצבעות הילדים את חייבים מגני אצבעות לדלת, זו פשוט חובה בכל בית.

תאונה שכזו, בה אצבעות הילדים נמחצות מהדלת, מתרחשת יותר מידי פעמים. זה יכול לקרות בדלת הכניסה של הבית, בדלתות החדרים או חס וחלילה בדלת הממ״ד הביתי אשר בשקל משקלה עלולה להביא לאיבוד מוחלט של האצבע. אנו מאמינים כי תאונות שכאלו לא אמורות להתרחש, במיוחד כאשר ישנו אמצעי הגנה פשוט ויעיל שבו ניתן להשתמש בכל בית. מגיני אצבעות לדלת הם בדיוק ההגנה אדר מונעת מהילדים להכניס את האצבעות למקומות שהם לא אמורים.

כיצד עובד מגן אצבעות לדלת?

מכן אצבעות לדלת מיועד להתקנה עצמית בדלת. צד אחד מתחבר למשקוף וצד שני לדלת. אין צורך בקידוח והברגה, הכל נעשה בעזרת נייר דבק דו צדדי; דבר אשר הופך את ההתקנה לקלה ופשוטה וכל אחד יכול לעשות אותה. אין צורך לשלם לאנשי אחזקה בשביל להתקין מגן אצבעות לדלת. המגן פשוט חוסם את המרווח הזה ולא מאפשר לילדים להכניס את האצבע למקום הלא נכון ברגע שהדלת נפתחת. למגן אצבעות לדלת יש את הגמישות הדרושה על מנת לאפשר לפתוח את הדלת כאשר הוא מותקן. ניתן בלי שום בעיה לפתוח את הדלת בזווית של תשעים מעלות. וגם כאשר רוצים להסיר את מגן האצבעות ניתן לעשות זאת בקלי קלות.

מגיני אצבעות לדלת הם חובה בכל בית; כאשר מדברים על תאונות בבית חייבים לדבר על מניעה שזוהי המטרה העיקרית של מגיני האצבעות. בעזרת כלי זה תוכלו להפוך את כל הסביבה הביתית לבטוחה יותר עבור הילדים, דבר אשר בסופו של דבר יתרום לשקט הנפשי שלכם.